Klacht: Niveau docenten/ beoordelaars NCOI

op 13 september 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Een beoordelingsverslag terug gekregen met 20! spelfouten van een NCOI docent/ beoordelaar. Hoe betrouwbaar is het niveau van de beoordeling en van het NCOI personeel en welke hoge eisen worden aan dit personeel gesteld?

Omdat ik op vakantie was heb ik niet binnen de termijn van 20 dagen bezwaar kunnen maken, NCOI neemt de klacht daarna niet meer in behandeling.

NCOI beschrijft op haar website: NCOI stelt zeer hoge eisen aan zichzelf en wil beter presteren dan gemiddeld. In onafhankelijke onderzoeken van CEDEO en de NVAO wordt onze hoge kwaliteit weergegeven. In de onderzoeksrapporten komen met name de sterk praktijkgerichte aanpak in de programma’s, de bijzonder hoge kwaliteit van de docenten en trainers, de professionele organisatie en de aandacht voor kwaliteitszorg als beste naar voren.

Het niveau van de NCOI is ver, ver onder de maat!

Wanneer ik mijn module kosteloos mag herkansen en beoordeeld wordt door een bevoegd docent.

Wanneer de NCOI net zulke hoge eisen gaat stellen aan haar personeel als ze aan haar studenten doet en waar maakt wat ze op haar website beloofd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 28 september 2017 om 11:17 geantwoord

Beste D.I.V.

Naar aanleiding van uw klacht ontvangt u hierbij onze reactie. Uw klacht is ook rechtstreeks aan onze organisatie gemeld en hierop heeft u via het Examenbureau een reactie ontvangen. Eind mei hebben wij uw cijfer en de beoordeling van uw eindopdracht Strategisch Management vrijgegeven en gepubliceerd op uw e-Connect pagina. Op 12 september jl. heeft u ons geïnformeerd over de spelfouten die u heeft geconstateerd in uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen en hebben de beoordelaar hierop attent gemaakt. Zoals eerder gecommuniceerd door het Examenbureau lijken de spelfouten geen invloed te hebben op de verdere inhoudelijke feedback ten aanzien van uw opdracht.

Wij bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak. Uw gewenste oplossing kunnen wij in deze situatie niet toekennen.

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen met betrekking tot uw klacht dan helpen wij u graag telefonisch of per e-mail verder.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door D.I.V.