Klacht: Niks Top aan TopRC!

op 28 juli 2017 over TopRC in de categorie Algemeen

Niks Top aan TopRC!

Ik had met spoed twee artikelen nodig. Deze twee artikelen bleken op de website bij Toprc.nl voorradig te zijn. Na betaald te hebben was dit echter niet het geval. Eén van de producten was niet op voorraad. Verwachte leverdatum 10 dagen later. Dus daarom bleef de hele bestelling uit. De levertijd van het niet voorradige product bleek langer te zijn dan 10 dagen, namelijk zo’n kleine maand. Toen ik belde om te vragen of ze mij dan aub het andere product dat wel op voorraad was wilde toesturen, bleek dit een flinke uitdaging. Uiteindelijk waren ze overtuigd en zouden ze het product toch als deelbestelling toesturen.

Bij ontvangst bleek dat dit niet het door mij bestelde product te zijn maar een bijna 50% goedkopere versie. Op dit moment heb ik gebeld en gezegd dat ik de hele bestelling niet meer wilde. Dit werd na een aantal emails schriftelijk bevestigd en ik mocht het foute artikel retour sturen, maar ik mocht wel zelf de verzendkosten betalen.

Een week later kreeg ik een email waarin stond dat de bestelling verstuurd was =S Aangezien ik alles had geannuleerd heb ik ze hierover bericht en gezegd dat ik de zending zou weigeren aan de deur. Maar wederom konden ze niet tot terugbetaling overgaan, want ze moesten ook weer deze foutieve bestelling eerst verwerken. Vanwege onderbezetting en vakanties moest ik uitgaan van een langere afhandeling van de zaak.

Kortom: Mocht u erover denken om iets te bestellen bij Toprc, doe uwzelf dan een plezier. Bestel niet bij dit bedrijf of bereidt u voor op een lange procedure om uw producten te ontvangen cq. uw geld terug te krijgen. Dit is mij bij Droneshop of welke andere webshop nooit een probleem geweest…

Als ik binnen 2 weken eindelijk klaar ben met dit bedrijf

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopRC

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopRC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GuidoQ