Klacht: niks ontvangen

op 30 juni 2016 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

heb 23-6 de bestelling geplaatst en betaald (is afgeschreven). Vandaag is het de 30 ste juni en na 3 mails en een aanvraag voor een telefonisch spreekuur nog geen enkele reactie ontvangen. Zeeeeer terleurstellend. Zonde voor het geld, tenzij het door een fout nog nagestuurd wordt. Ik schrik van de vele klachten over dit bedrijf…had ik deze site maar eerder gevonden, dan was ik niet met Onvax in zee gegaan….

als ik het produkt, zoals in de site vermeld staat, binnen 3 dagen binnenkrijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 09 juli 2016 om 20:37 geantwoord

Wij hebben Marjon Dam Haanstra gebeld en het pakketje is inmiddels gelukkig ontvangen.

Wij raden klanten aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen via het online contactformulier*

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

* Waarom verzoeken wij u contact op te nemen via het online contactformulier?
Wij vinden gewenste email regelmatig onjuist in onze spamfilters.
Enkele criteria kunnen gewenste email jammer genoeg anders archiveren.
Soms komt gewenste email zelfs in zijn geheel niet aan door externe netwerkfouten. Hierdoor kan het voorkomen dat uw schrijven een ernstig verlate reactie krijgt en soms zelfs in zijn geheel geen reactie.
Dat willen we absoluut voorkomen!
Onze voorkeur gaat daarom uit naar contact via het online contactformulier.
Via het online contactformulier weten wij zeker dat wij uw schrijven mogen ontvangen! Zodoende kunnen wij u dan snel en correct service verlenen.
Onze excuses voor het eventuele ontstane ongemak en alvast zeer hartelijk dank voor uw begrip en medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door vanda63