Klacht: Nieuwe meter

op 03 juli 2017 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alleen maar irritatie. De eerste afspraak gaat niet door omdat ze het waren vergeten de opdracht in te plannen voor de monteur. Gewoon een middag niet kunnen werken. Nu wordt ik weer doodleuk afgebeld omdat de monteur ziek is. Ik heb begrip voor als iemand ziek is, maar ik ben er wel klaar mee.
Ik ben zelfstandig en heb twee keer geen afspraken kunnen inplannen door de BAM. Ik hoef voorlopig niet meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerry.raayman@me.com