Klacht: Niets meer van gehoord!

op 13 september 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Inmiddels 3 weken geleden contact gehad met de Hypotheker in Heerenveen. Er was een nieuwe pilot aagekondigd en de medewerker die mij belde zou kijken of ik ervoor in aanmerking zou komen. Er werd mij gevraagd gegevens op te sturen, waar ik diezelfde avond een poosje mee bezig ben geweest om die in te scannen en terug te sturen. Na 2 weken niets te horen te krijgen besloot ik te bellen en kreeg ik een antwoordapparaat waaruit blijkt dat er alleen nog maar gebeld kan worden van 10.00-12.00 en van 13.00-15.00. Oftewel, in mijn pauzes kan ik niet bellen en wanneer ik vrij ben ook niet. Toen maar besloten naar hun lokale e-mailadres een e-mail te sturen. Inmiddels weer een week verder, maar nog steeds geen reactie.

Wanneer mij nu eindelijk eens duidelijkheid verschaft wordt of ik wel of niet een hypotheek kan krijgen via de Hypotheker. Al is het maar een simpel "we zijn ermee bezig, u hoort van ons in een X aantal dagen" ben ik al tevreden, maar deze radiostilte is volledig klant onvriendelijk en doet mij twijfelen of ik überhaupt wel een hypotheek zou willen via de Hypotheker, omdat zelfs dit al zonder enige vorm van communicatie gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

1 jaar geleden - Beste Stephanie, Ik heb het neergelegd bij de vestiging, zij zullen vandaag nog contact met je zoeken. Met vriendelijke groet, Niki Nuis Online Marketeer

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 19 juni 2017 om 09:55 geantwoord

Ik ben oude klachten aan het doornemen en deze klacht staat nog open op dit platform. Ik ga er vanuit dat dit afgelopen september als is opgelost tussen klant en de vestiging, aangezien mijn collega toen contact heeft gezocht met de vestiging. Als er nog een probleem speelt, dan hoor ik het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie___