Klacht: Niet welkom

op 22 juli 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Mijn ervaring met BrainWash WC de Mare, Europaplein 95 • 1825 TL Alkmaar.
Gisteren kom ik om 16:45 bij de kapperszaak aan en de dame vraagt: kan ik u helpen? Ja graag, wassen knippen en de baard bijknippen. Dat zag er goed uit, want bijna alle stoelen waren leeg en ze zijn tot 18:00 uur open. Toen kwam er voor mij het verbazende antwoord dat het niet meer zou lukken voor 18:00 uur en morgen maar terug moest komen. Nu stond ik hijgend tegen het deurkozijn, want in kan niet ver meer lopen en dat kon ze best wel zien. Ik heb haar gezegd dat ik dat heel teleurstellend vond omdat er plaats en tijd genoeg zou zijn. Onverbiddelijk wees ze mij de deur zonder enig excuus. Ik moest nu weer terug naar huis lopen en dat ging helemaal niet zo best. Thuis uitpuffen en ik werd steeds bozer en nu ben ik nog steeds heel boos. Nog nooit heb ik mij zo onwelkom gevoeld in welke zaak dan ook.
E.M.Kroon.

Zal moeilijk lukken ben ik bang.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

Reactie van de melder van de klacht Egbert Kroon

1 jaar geleden - Teleurstellend dat Brainwash niet eens op de klacht in wil gaan en dus ook veelzeggend.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Egbert Kroon