Klacht: Niet volgens de procedure afgereden, en wil graag mijn examen geld terug

op 13 mei 2017 over CBR in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 mei, 09:50 starten van mijn examen.
Examinator 10 min te laat!
Examinator, uitleggen over hoe en wat… was duidelijk.
Beginnen met het examen.
alles ging goed.
Kreeg aanwijzingen van mijn examinator.
Het uitvoeren ging goed.
het kijken deed ik elke seconden mijn kijk gedrag was elke seconde op scherp.
De wegen in Den Helder waren bizar rustig.
Heb een stop opdracht uitgevoerd.
Na het uitvoeren van deze opdracht gingen we weer naar het CBR.
Examinator niet gecommuniceerd dat ik verkeersgevaarlijk aan het rijden was.
Want dat kon ook niet want ik reed Gewoon nettjes en goed!
Na 10 min ben ik gearriveerd bij het CBR.
Ik schrok van de snelheid van het Examen.
Aangekomen bij het CBR kreeg ik te horen dat ik gezakt was na een 10 min oordeel, ik kom uit Amsterdam ken de wegen van Den Helder niet! Dan kan je mij tenminste mijn volle 35 min laten rijden om te bewijzen dat ik veilig kan mee doen aan het verkeer!
Bij het gesprek zei de Examinator dat ik niet veilig afstand hield van auto’s en geen goeie doorstroom had…Na 10 min kan je dat niet oordelen??
Mijn instructeur die heeft ze er niet netjes bij geroepen om ook hem op de hoogte te brengen…alles ging hoe zei dat wilde en niet volgens de Examenprocedures…
En na dat ze was uit gesproken kon ik weer gaan.
Mijn probleem is dat ik in de drukste stad van Amsterdam kan rijden en een examen doe in Den Helder en zak !! waar is de logica hier …
Ik voel mijn bestolen van mijn peper dure geld, ik betaal mijn longen er uit om mijn rijbewijs in handen te krijgen. en dan krijg ik maar 10 min om het te bewijzen. Ben er niet mee eens

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn examen geld weer terug krijg.
Ik heb betaald voor een normale examen en niet om wat er heeft afgespeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door orsen