Klacht: Niet toegelaten tot vlucht

op 01 augustus 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij waren 1400 op vliegveld voor vlucht van 1505,wij kregen door lange wachtrij ivm zelfstandig inchecken waarbij contineu storing was ons niet voor 1430 ingechecked dus heb ik personeel aangesproken deze vertelde dat inchecken voor sophia al gesloten was en heeft ons door verwezen naar servicebali,aan deze balie werd verteld dat we wel meekonden vliegen maar alleen met handbagage van 10kg ,of omboeken tot volgende vlucht ,a 75€ per persoon en twee dagen later,nu zie ik dat deze vlucht 15:55 pas is vertrokken en dus 50 min vertraging had ,wij zijn dus vakantiedagen kwijt,twee dagen hotelkosten kwijt,plus 75€ per persoon om volgende vlucht tekunnen boeken,…ik voel me echt genaaid,geen medewerking voor oplossing alleen maar het verwijt dat we eerder hadden moeten komen ,dingen kunnen gebeuren en fatsoenlijke service is in elk geval medewerking en beetje begrip voor omstandigheden het vliegtuig stond nog zeker ruim een half uur aan de grond…dit zonder de 50 min extra vertraging mee geteld,

Ik wil compensatie van die 75€ per persoon ,met 2 personen dus 150€

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DanielaGarabska