Klacht: niet tijdig reageren en handelen over eind rapport UWV.

op 19 mei 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was het niet eens over het beëindigen ziektewet, hun oordeelde dat ik een andere baan moest accepteren, dat ik mijn oude functie niet meer kon uitvoeren, daar ik van mening ben dat met een paar aanpassingen ik heel goed als service engeneer kantoormachines zou kunnen functioneren.
6 mei zou mijn termijn voor het in beroep gaan verstrijken, heb ruim voor deze datum contact gehad met een medewerkster van het FNV deze wist mij mede te delen dat men op de dag dat het termijn zou verlopen, zei beroep zouden aantekenen, de gevraagde uitspraak, per mail naar deze verzonden. Maar werd op 19 mei ingelicht, dat men niets gedaan hadden met het indienen van het beroep en mij het advies gaven een UWV uitkering, alsnog aan te vragen. Als lid die een beroep doet op u als FNV EN U DIE DAAR GEEN GEHOOR AAN GEEFT, BEN IK ZEER TELEUR GESTELD. En overweeg mijn lidmaatschap op te zeggen,

Gewenste Oplossing:

Dat u als nog actie onderneemt, om deze gemaakte blunder, als nog ten goede te keren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 06 juni 2016 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tonvanderwaal