Klacht: Niet tijdig leveren bestelling

op 16 oktober 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Goedenavond. Op zaterdag 8 oktober 2016 heb ik bij bart smit een bestelling gedaan voor een brandweerman pak (104 -116). Deze zou op de dinsdag uiterlijk binnen moeten zijn bij Bart Smit. Aangegeven dat ik het pak uiterlijk zaterdag 15 oktober nodig had. Ivm een musical van Brandweerman Sam op 17 oktober. DIs morgen. Zou ruim op tijd binnen zijn. Gisteren (15 oktober) ging ik mijn pakketje ophalen, maar toen bleek het nog niet bonnen te zijn. Ik ben heel mijn zaterdagmiddag op zoek gegaan naar een pak (bestellen was geen optie meer). Niets gevonden. Ook s avonds bezig geweest. Zondag heb ik mijn boodschappen moeten doen omdat ik daar door het zoeken naar een pak geen tijd en energie meer voor haf (heb een chronische ziekte ). Ik had vandaag graag iets leuks willen gaan doen maar dat ging niet lukken omdat ik boodschappen moest doen en rondneuzen voor een pak. Uiteraard niet gevonden. Kortom…mijn weekend naar de maan (en extra kosten moeten maken) en mijn kind heeft morgen geen pak om aan te trekken. Hartelijk bedankt daarvoor! En daar komt ook nog bij dat ik mijn held niet terug kon krijgen omdat die terug gestort moet worden door de leverancier.

Ik zou heel graag een onkostenvergoeding willen (of op zijn minst een cadeau bon voor mijn zoontje). Een pak op tijd regelen lukt niet meer tenzij deze morgenochtend voor 11 uur bezorgd word. Voor alle tijd en extra reiskosten (parkeerkosten) die ik heb moeten maken.
En uiteraard wil ik ook spoedig mijn geld terug gestort hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Britta Vonk