Klacht: niet tevreden over hoe er is geknipt

op 02 september 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

ik had wel redelijk lang haar tot ver onder mijn schouders en het was recht. ik heb gevraagd om mijn haar in een punt te laten knippen, uiteraard wist ik dat er dan aan de zijkanten zeker wat van de lengte af zou gaan, maar nu komt mijn kortste haarlengte tot op mijn schouders en de achterkant echt veel korter dan wat de bedoeling was. ook is er niet recht geknipt en de knip lijnen zag je er overduidelijk in en liep niet mooi over in de rest van mijn haar. de lengte van mijn haar is nu niet bepaald het ergste het staat gelukkig wel maar ik heb nu door een andere kapper de punt uit mijn haar laten knippen zodat het gewoon terug recht/bol loopt en die punt eruit is want die hing er echt niet mooi bij. uit eigen ervaring omdat ik zelf ook op de kappers opleiding zit vind ik dit wel jammer om te zien want ik ben heel blij met mijn haar maar nu het zo slecht geknipt is baal ik daar wel van.
mijn haar is ook droog geknipt niet gewassen en gedroogd ik heb ook de volle prijs voor wassen/knippen/drogen moeten betalen.
ik heb bij eerder bezoek geen klacht gehad maar na deze knip behandeling kies ik er niet meer voor om naar brainwash te gaan.

ik weet niet of er een mogelijkheid is om mijn geld terug te krijgen of een gedeelte daarvan omdat het niet gewassen en gedroogd is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharina bombello