Klacht: niet terugbetalen volledig geretourneerde pakket

op 03 september 2018 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

87 jl heb ik een volledig pakket geretourneerd. Aangezien ik hiervan geen bevestiging ontving heb ik hier op 177 jl navraag naar gedaan. Hierop heeft CLD geantwoord dat het verwerken van een retourzending maximaal 2 weken in beslag kan nemen.
Op 257 nogmaals geïnformeerd naar de status van de retourzending, hierop kreeg ik te horen dat die binnen was en die week verder verwerkt zou worden.
Op 48 heb ik opnieuw contact gezocht aangezien er nog geen terugbetaling (E 78,90) had plaatsgevonden. Hierop antwoordde CLD dat deze reeds op 277 had plaatsgevonden, wat echter niet het geval was.
Op 158 opnieuw een verzoek gedaan tot terugbetaling. Op 178 heb ik een deel van het volledige bedrag (E 23,97) teruggestort gekregen. Hiervan heb ik melding gemaakt bij CLD, echter heb ik vervolgens niets meer van CLD mogen vernemen.

Ik ben tevreden wanneer het volledige bedrag wordt terugbetaald. Ik heb inmiddels via internet vernomen dat mijn klacht niet op zich staat, maar er meerder klanten zijn die gedupeerd zijn door CLD. Ik heb inmiddels het klachtenformulier ingevuld via de website en zal contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering.
Schandalige gang van zaken!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Klasen