Klacht: Niet te geloven

op 15 september 2017 over TurboTheorie.nl in de categorie Opleidingen en cursussen

Omdat Klacht.nl mensen serieus neemt en eerder mijn klacht heeft behandeld wil ik mijn klacht over Turbotheorie hier melden.
In augustus heb ik mijn theorie examen daar afgelegd en ben ik gezakt.
In het begin heb ik €100.- betaald hiervoor, voor een herkansing zou ik de helft kwijt zijn. Daarom heb ik een herkansing aangevraagd.
In de nacht is het heel slecht gegaan met mij en werd ik wakker in het ziekenhuis. Ik heb mijn moeder verteld hierover en ze heeft ze gebeld en ingelicht over mijn situatie. Ze begrepen het en het was goed.

Vandaag krijg ik een sms van ze met dat ik €130.- euro moet betalen omdat ik afwezig was zonder te melden. Wat ze niet begrijpen is dat ik niet kan voorspellen dat ik zo ziek ga worden. Daarnaast beweren ze niet ingelicht te zijn, terwijl me moeder ze persoonlijk heeft gesproken wat ik ook kan bewijzen.

;

Ik heb ze net telefonisch gesproken en het ging om processen en de algemene voorwaarden van het bedrijf. Ze zei dat ze me moeder wel heeft gesproken maar dat ze geen 2e x is teruggebeld. We zijn gestopt met het gesprek want mevrouw begreep mijn kant van het verhaal niet, en ik begreep haar reactie niet.
Graag wil ik weten wat mijn rechten zijn en wat ik kan doen om dit op te lossen.

Ik heb het gemeld via de website maar dit x kreeg ik geen bevestiging per mail dus probeer ik het op deze manier te melden.
Jullie zijn geweldig, en alvast heel erg bedankt voor alle moeite.

Wanneer ze begrijpen dat dit oneerlijk is en dat ze iemand niet kunnen straffen door €130.- te eisen omdat iemand ziek is geworden en dit ook heeft gemeld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar TurboTheorie.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice Yilmaz