Klacht: Niet te geloven

op 24 september 2017 over TurboTheorie.nl in de categorie Opleidingen en cursussen

Omdat Klacht.nl mensen serieus neemt en eerder mijn klacht heeft behandeld wil ik mijn klacht over Turbotheorie hier melden.
In augustus heb ik mijn theorie examen daar afgelegd en ben ik gezakt.
In het begin heb ik €100.- betaald hiervoor, voor een herkansing zou ik de helft kwijt zijn. Daarom heb ik een herkansing aangevraagd.
In de nacht is het heel slecht gegaan met mij en werd ik wakker in het ziekenhuis. Ik heb mijn moeder verteld hierover en ze heeft ze gebeld en ingelicht over mijn situatie. Ze begrepen het en het was goed.

Vandaag krijg ik een sms van ze met dat ik €130.- euro moet betalen omdat ik afwezig was zonder te melden. Wat ze niet begrijpen is dat ik niet kan voorspellen dat ik zo ziek ga worden. Daarnaast beweren ze niet ingelicht te zijn, terwijl me moeder ze persoonlijk heeft gesproken wat ik ook kan bewijzen.

Als ze begrijpen dat dit oneerlijk is, en dat ze iemand niet kunnen straffen met €130.- omdat een persoon ziek is geworden en het ook nog heeft gemeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice Yilmaz