Klacht: Niet te bereiken – Geen reactie op mijn klachten

op 20 december 2017 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Begin oktober kocht ik een ticket om een dag tr gaan racen op het circuit van Zandvoort. Mijn vriend zou het geweldig vinden en ik plande dit op een dag in november, net naar zijn verjaardag.
De bevestiging van Event-store kwam al snel via de mail en de overige informatie zou ik ontvangen van de mensen van het circuit een week vooraf.

Maar de mail kreeg ik nooit. Een week daarvoor stuurde ik een email naar het raceteam, waar ik een emailadres van had ontvangen. Een aantal dagen later kreeg ik een bericht terug dat er iets was mis gegaan en dat hij zou uitzoeken wat. Daarna hoorde ik niets meer. Een dag voor de racedag stuurde ik wederom een bericht, de race dag zou wel niet doorgaan.
En dat was zo, al snel kreeg ik een bericht van dezelfde persoon terug: ‘de racedag gaat niet door, maak een nieuwe afspraak via event-store’. Op mijn reactie email heb ik nooit meer een reactie gehad.

Toen begon het verhaal met Event-store. Ik heb op meerdere dagen, tijden en verschillende toestellen jet nummer vd site gebeld, maar na drie keer een toon wordt de verbinding verbroken.
De klachten via de site worden keurig gereplayed met een auto replay. Maar verdere reacties blijven uit.

Ik heb bijna 60euro uitgegeven, maar er niets voor gekregen. Bestaat dit bedrijf überhaupt wel?

Reactie van het bedrijf met een schadevergoeding.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Event-Store.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Event-Store.nl

Heeft op 21 december 2017 om 09:22 geantwoord

Geachte mevrouw Veenstra,

Vervelend om dit te horen.

Wij hebben u meerdere malen gemaild, namelijk op 15 december 2017, 24 november 2017 en 09 oktober 2017, met het verzoek om uw bonnummer door te geven, dit heeft u helaas niet gedaan. Ook op onze site staat het verzoek om direct een bonnummer door te geven, helaas heeft u dit niet gedaan.

Bij Event Store werkt geen Patrick, uw communicatie zal dan ook via de aanbieder zijn verlopen en buiten ons om. U geeft dit ook zelf aan.

Event Store
het team

Bericht van Event-Store.nl

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Veenstra, Wij hebben u meerdere malen gemaild, namelijk op 15 december 2017, 24 november 2017 en 09 oktober 2017, met het verzoek om uw bonnummer door te geven, dit heeft u helaas niet gedaan. Bij Event Store werkt geen Patrick, uw communicatie zal dan ook via de aanbieder zijn verlopen en buiten ons om. Wanneer u uw bonnummer doorgeeft, dan kunnen wij dit doorzetten naar de aanbieder van het event. Wij raden u aan om bij uw ongewenste mail te kijken, wij hebben onze replys hier klaar zijn en kunnen u deze nogmaals toezenden. Wij verzoeken u anders om een ander mailadres te gebruiken. Met vriendelijek groet, Event Store

Heeft op 21 december 2017 om 14:41 geantwoord

Halllo team Event-store,

Natuurlijk heb ik de ongewenste mail ook in de gaten gehouden en nu ook de ongewenste en de gewone mailboxen doorgespit. Maar helaas geen berichten van jullie.

Wellicht niet mijn emailadres juist gekopieerd? Ik heb mijn gegevens doorgegeven bij klacht.nl, ik zou het graag oplossen met jullie. Maar krijg nu het idee dat het mijn eigen schuld is dat jullie de email niet goed verzenden..

Hoe weet u dat ik een reactie heb gehad van een 'Patrick'? Ik geloof niet dat ik daar over heb gesproken in mijn klacht...

Elina Veenstra

Bericht van Event-Store.nl

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Veenstra, U kunt begrijpen dat wij alle correspondentie bewaren en altijd kunnen aanleveren indien gewenst, van ieder van onze klanten. Dit doen wij zodat er nimmer een misverstand kan ontstaan of wij onze gewaarde klanten beantwoorden en doen wat ze van ons mogen verwachten. Dat wij van Patrick weten is heel simpel, dat heeft u zelf vermeld in uw mail. Hierbij het bewijs dat het niet aan ons licht, maar aan uw mail en tevens uw eigen mail staat hieronder vermeld. Wij hebben nu gegevens van u en derden weggehaald zodat uw gegevens niet op internet komen en ook geen vervelend mails van derden zult krijgen wanneer deze dit lezen. Geachte mevrouw Veenstra, Event Store bedankt u voor de interesse in onze diensten en ons team staat u graag ten dienst. Zeer teleurstellend om dit te horen. Kunt u uw bonnummer doorgeven wij gaan dit dan voorleggen bij xxxxx. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: Event Store Webformulier [mailto:noreply@event-store.nl] Verzonden: vrijdag 15 december 2017 12:52 Aan: info@event-store.info Onderwerp: Contact van Veenstra Contactformulier gegevens: Aanhef : Mevr. Naam : Veenstra Bedrijfsnaam : Straat : xxxxx Huisnummer : x Postcode : Plaats : xxxx Land id : 151 Telefoonnummer : xxx Emailadres : xxx Vraag : Mijn bon is verzilverd, alleen was dit nooit goed doorgegeven bij het race circuit. hierdoor ging de afspraak niet door. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en ik heb al meerdere emails gestuurd. Maar ik hoor maar niet van jullie. GRAAG BELLEN OF MAILEN! Geachte mevrouw Veenstra, Event Store bedankt u voor de interesse in onze diensten en ons team staat u graag ten dienst. Zeer teleurstellend om dit te horen. Kunt u uw bonnummer doorgeven wij gaan dit dan voorleggen bij xxxx. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: Event Store Webformulier [mailto:noreply@event-store.nl] Verzonden: vrijdag 24 november 2017 09:16 Aan: info@event-store.info Onderwerp: Contact van Veenstra Contactformulier gegevens: Aanhef : Mevr. Naam : Veenstra Bedrijfsnaam : Straat : xxxxxx Huisnummer : x Postcode : xxxx Plaats : xxxx Land id : 151 Telefoonnummer : xxxxxx Emailadres : xxxxxx Vraag : Beste medewerker van Event Store, Op 18 oktober heb ik bij jullie een ticket verzilverd voor een race op het circuit in Zandvoort. Hiervan heb ik op 18 oktober 12:01 uur een bevestiging ontvangen per e-mail, zie onderstaande e-mail. Ongeveer een week vooraf zouden wij een bericht ontvangen van de instructeur van xxxxx. Dit bericht kwam maar niet, dus op zondagavond heb ik een e-mail verzonden naar xxxx over de instructies van de race-dag. De volgende dag had ik een bericht van Patrick dat er iets mis was gegaan en dat hij zou uitzoeken hoe het kwam dat hij geen race-dag had gepland. Ik ging ervan uit dat hij het zou gaan uitzoeken en mij hierover zou informeren. Daarnaast had ik de hoop dat het geregeld zou worden voor donderdag, gezien ik en mijn vriend vrij genomen hadden voor deze dag. Niets bleek minder waar en we kregen maar geen bericht. Woensdag heb ik wederom een bericht gestuurd naar Patrick en kreeg ik op woensdagavond doodleuk van Patrick een bericht dat er geen race-dag gepland is op de donderdag en dat we een nieuwe dag moesten plannen. De manier van communiceren vind ik erg onpersoonlijk en de belofte om het uit te zoeken is niets mee gedaan. Zoals je waarschijnlijk begrijpt zijn er meerdere dingen niet goed gegaan en zou ik daar graag een oplossing voor wensen. Om deze redenen verwacht ik dan ook het volgende: Een nieuwe datum voor de race-dag. Omdat we niet zomaar vrij kunnen plannen, zou ik graag meerdere datums willen ontvangen. Zodat we dit kunnen regelen met ons werk. Daarnaast wens ik een compensatie vanwege de zinloze dag vrij die wij beide hebben moeten opnemen. Omdat het ten eerste niet juist geregeld is door Event Store en ten tweede omdat er volledig onpersoonlijk gereageerd werd door xxxx. Er vanuit gaande dat deze klacht serieus behandeld wordt. Graag hoor ik spoedig van u. Met vriendelijke groet, Elina Veenstra 06..... Wij raden u aan om ons te mailen met een ander mailadres dan een Hotmail adres. Met vriendelijke groet, Het team Event Store

Alle klachten die gemeld zijn door Elinaveenstra