Klacht: niet serieus genomen.

op 30 augustus 2016 over Politie in de categorie

Meerdere keren politie gebeld, doorverbonden heen en weer van Beverwijk naar Bussum. Waarom? Ik. woon in Bussum, maar het probleem zit in Beverwijk. Mijn vraag, mijn dochter en kleinzoontjes (2,7 en 9 jaar oud) zijn onderhevig en worden gemanipuleerd door vriend, waarvan ik in de afgelopen 10 jaar van niet-pluis-gevoel ben gegaan naar: heeft hij niet een strafblad en TBS gehad? Sinds gisteren en vandaag een persoonlijk niet pluis-gevoel. Trek deze persoon na: Gerardus Johannes Adrianus van Tilburg, geb. te Elburg op 04-12-1972 en laat het mij weten.
Dan weten we dat. Ik vind het buiten proportie dat een leek dit niet na zou kunnen trekken en dat je gewoon je dochter en kleinzoontjes naar de kloten ziet gaan.

als ik serieus word genomen en als de wijkagent langskomt of als ik welke ondersteuning dan ook krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pompomathome