Klacht: Niet reageren bij vonnis ontruiming woning

op 17 januari 2014 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Op 2 januari het vonnis van de rechtbank d.d 16 december ontvangen.
uitspraak: op 4 februari wordt mijn woning ontruimd.

6 januari gebeld met LAVG. daar te horen gekregen dat ik ruim op tijd was en het voorstel tot betaling via de mail moet versturen.
dit op 7 januari gedaan.
de gehele week geen reactie gehad. 13 januari nogmaals gemaild, met het verzoek om een reactie terug te krijgen. nog steeds geen reactie.
15 januari gemaild, met een cc naar het algemene mailadres van lavg.
nogmaals geen reactie.
16 januari weer gemaild met cc naar het algemene mailadres.
vandaag 17 januari via de site van LAVG het contact formulier ingevuld.

bellen naar het kantoor durf ik niet meer, daar ik meerdere malen zee onbeschoft te woord ben gestaan. huilend en.overstuur na elk telefoontje.
neerbuigend.
ook al een keer op kantoor geweest, waar ik zeer onvriendelijk te woord ben gestaan.
Terwijl ik daar al met schaamrood op mijn wangen naartoe ga.

ik ben een hardwerkende alleenstaande moeder, met een goed baan en carriereopbouw. Ik ben nooit onvriendelijk tegen hen geweest.

namen van de medewerkers krijg ik niet, deze weigeren ze te vertellen.

de ontruiming komt steeds dichterbij. heb inmiddels schuldhulpverlening aangevraagd.

Reactie terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, LAVG heeft u inmiddels een schriftelijke reactie doen toekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carlytaka