Klacht: niet passend

op 07 augustus 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een speelhuis van feber online gekocht

maand of 5 geleden

maar het deurtje sluit gewoon niet
het is gewoon niet passend

me dochter van 2 wil dit gewoon dicht doen
maar dat gaat niet

zou graag horen wat ik kan doen

voordat het echt kapot gaat

Gewenste Oplossing:

iedere oplossing is welkom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 24 augustus 2016 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw klacht op Klacht.nl.

Wij vinden het vervelend om te horen dat het deurtje niet meer dicht gaat. Wij willen u vragen om de gegevens van de bestelling te mailen naar info@bartsmit.com. Aan de hand van uw gegevens kunnen wij de garantie mogelijkheden bekijken.

Met vriendelijke groet,

Bart Smit klantenservice

Heeft op 24 augustus 2016 om 13:18 geantwoord

Heb betaalbewijs gemaild
is nog niks opgelost

Bericht van Bart Smit

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben de mailbox gecontroleerd en zien geen email van u in de mail box. Graag ontvangen wij het contactnummer van de email en het ordernummer van uw bestelling zodat wij de mogelijkheden na kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Bart Smit klantenservice

Reactie van de melder van de klacht joke.me

1 jaar geleden - zou ik telnr mogen

Bericht van Bart Smit

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw bericht n.a.v. het contact via klacht.nl. Zoals zojuist telefonisch met u besproken ontvangen wij graag een duidelijke foto van het deurtje dat niet sluit zodat wij navraag kunnen doen bij de leverancier over de mogelijkheden. Zodra wij de foto hebben ontvangen zullen wij deze doorsturen naar de leverancier.

Reactie van de melder van de klacht joke.me

1 jaar geleden - stuur foto's

Alle klachten die gemeld zijn door joke.me