Klacht: Niet op komen dagen

op 12 oktober 2017 over SVH Dakbeheer in de categorie Vastgoed

Afgelopen maandag, 9 okt, heb ik gebeld met SVH Dakbeheer dat ik verschillende lekkages heb en dat ik graag iemand langs krijg om onderzoek te doen en een offerte op te maken om het te laten repareren.
Gisteren, 11 okt, zou er iemand tussen 11.00-13.00 uur langs komen. Rond 14.00 uur ben ik gaan bellen waar hij bleef. De persoon van SVH dakbeheer die ik aan de lijn kreeg zou uitzoeken waar hij bleef en of hij nog kwam en mij terugbellen zodat ik wist waar ik aan toe was. 2 uur later was ik nog steeds niet teruggebeld en was er ook nog steeds niemand langs geweest. Hierop heb ik weer gebeld, maar kreeg ik via een bandje te horen dat alle medewerkers in gesprek waren en om terug te bellen. Dit zelfde bandje hoorde ik de daarop volgende keren dat ik belde telkens weer.
Ik ben boos dat niemand op is komen dagen en ik hiervoor de hele dag thuis ben gebleven. Dat na telefonisch contact, mij beloofd is dat ik teruggebeld zou worden met meer informatie en dat dit niet is gebeurd. En dat ik nu nog steeds met mijn lekkage probleem zit.

Als men z'n afspraken nakomt. Belt als het toch niet gaat lukken om de afspraak te halen, zodat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. En als je beloofd dat je terugbelt, dat je dit ook doet.
Ik ben dus tevreden als men zich houdt aan hele basale omgangsnormen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar SVH Dakbeheer over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door EefB