Klacht: niet ontvangen

op 15 mei 2020 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al drie weken geen folders ontvangen, dus ook niet van Jan Linders.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we weer de folder van Jan Lindres ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 mei 2020 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de folderbezorging. Vervelend om te horen dat u de folder niet ontvangen heeft.

De klachtenafhandeling van de folderverspreiding loopt via het verspreidbureau Axender. Sinds week 16 werken zij samen met SPOTTA. In het plastic pakket zitten nu alle folders. We zullen uw klacht doorsturen. Mocht de bezorging binnen 2 weken niet verbeteren, wil ik u vragen uw klacht rechtstreeks in te dienen bij Axender via deze link: https:www.axender.nlklantenservicejan-linders. Zij zullen de melding dan oppakken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050.

Graag willen wij u nog enkele tips meegeven:
- Aan het einde van de week is in alle winkels ons folder van volgende week beschikbaar. Deze kunt u meenemen.
- We hebben een nieuwe Jan Linders app waar alle acties in staan. Download de app via de Google Play Store of de App Store.
- U kunt altijd op onze website: www.janlinders.nl het folder bekijken onder het kopje: Heel veel voordeel Blader door de folder.
- In de app AlleFolders vindt u wekelijks de folders van meer dan 50 retailers. Download de app via de Google Play Store of de App Store.

Graag tot ziens in onze winkel en nog een fijne dag toegewenst

Klantenservice Jan Linders

Alle klachten die gemeld zijn door vogelliefhebber