Klacht: Niet netjes behandeld

op 25 juli 2017 over Hizi Hair in de categorie Kappers

Beste Hizi Hair,
Vanmiddag ben ik in de kapsalon in Ede Vendelstraat 7 geweest. Ik vroeg of ze tijd hadden om mijn uitgroei te verven, knippen en te drogen.
Fijn dat dat direct kon want ik had vanmiddag nog een andere afspraak. Ik zou geholpen worden door Janine. Een stagiaire maakte de verf klaar en zette het bij mij op. Na 25 min. in trekken bleef de verf wit/rose. Normaal word de verf na 10 min. donker bruin. Ik ben toen naar Janine gelopen en vertelde dat het niet goed ging. Haar nonchalante reactie was dat ze nog wat verf er op zou doen. (Wat weer 35 min. langer zou duren)
Ik zei dat ik niet zo veel tijd had en dat ik niet tevreden was met hoe het ging.Janine was totaal niet onder de indruk en het kon haar niet zo veel schelen. Geen Sorry of een ander aardig gebaar. Alleen zei ze dat ze er ook niks aan kon doen. Ik heb het idee dat de verf NIET goed klaar gemaakt was. Ik heb de verf voor de 2e keer er op laten zetten en 30.50 euro betaald en ben toen met nat haar naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam zag ik dat de verf niet gepakt had en ik ben er heel erg teleurgesteld over. Zonde van mijn geld. Morgen ga ik naar een andere kapsalon om het af te laten maken. Ik hoop dat u Janine hier op aan spreekt en dat ze een klacht serieus neemt. Jammer dat het zo gelopen is.
Ps. Er kwam ook een klant binnen waarvan de achterkant van haar haar niet recht geknipt was door Janine!

Dat u Janine hier op aan spreekt en ik mijn geld terug krijgt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hizi Hair over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door abcde345