Klacht: Niet nakomen van gemaakte afspraken.

op 27 juni 2017 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Op 4 juli 2016 klacht ingediend bij Dhr. Courtens (manager vestigingen Weert, Roermond en Venlo. Na o.a.: miscommunicatie binnen uw bedrijf, vakantie, ziekte en verlof heeft voornoemde in dec.2016 eindelijk mijn klacht doorgestuurd naar Schouten Insurance (uw beroepsaansprakelijksverzekeraar). Van december 2016 tot april 2017 contact gehad met mevr.Hordijk (Schouten Insurance) , deze heeft weer mijn klacht doorgezet naar mevr.Lavrijssen van HDI Global.
Indien mijn klacht niet gegrond was had De Hypotheker, Schouten Insurance en nu ook HDI Global mijn klacht definitief ongegrond verklaart.
Op dit moment verwijst Dht.Courtens mij naar Schouten Insurance, Schouten Insurance verwijst me naar mevr.Lavrijssen van HDI Global en mevr.Lavrijssen
geeft gewoon geen reactie meer. Ben ik nu genoodzaakt om de onkosten die veroorzaakt zijn door De Hypotheker nu ook nog te verhogen door een advocaat in te schakelen ? Graag verneem ik uw reactie .

Vergoeding van de onkosten die ontstaan zijn door het niet nakomen van afspraken bij de Hypotheker.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

5 maanden geleden - Beste meneer Apon, Ik heb uw klacht doorgegeven aan de afdeling Consumentengeschillen. Ik heb inmiddels van hen begrepen dat u al in contact was met die afdeling. Als het goed is heeft u inmiddels ook contact gehad over bovenstaande klacht en het verhogen van de claim. Het contact zal dan ook verder worden afgehandeld via de bovengenoemde afdeling. Met vriendelijke groet, Lotte Gerritsen, afdeling Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:10 geantwoord

Beste meneer Apon,

Ik heb inmiddels vernomen dat uw bent gecompenseerd voor de onkosten in verband met deze klacht. Dit geld heeft u ontvangen of ontvangt u van de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar. Bij deze wil ik de klacht op dit platform dan ook sluiten.

Lotte Gerritsen, afdeling Webcare van De Hypotheker

Alle klachten die gemeld zijn door Marvin Apon