Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 03 juli 2017 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Op 25 juni een reservering gedaan voor het circuit van zandvoort. Ik zou een bevestigingsmail krijgen of de opgegeven datum doorgaat (5 juli 2017).
Meerdere malen gemaild voor bevestiging, maar krijg geen reacties terug. Bellen heeft ook geen zin, want er wordt niet opgenomen.

Gelukkig is er niet om geld gevraagd, waardoor ik niet mijn geld kwijt ben.

Op internet lees ik nu dat dit al gaande is vanaf 2010. Deze site moet verwijderd worden!

Als de site verwijderd is en niet meer bestaat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Event-Store.nl

3 weken geleden - Wij hebben de klant aangegeven dat het mogelijk is, maar deze maakt de reservering helaas niet af door middel van de betaling. Er zijn geen afspraken gemaakt, de klant heeft gewoon de reservering afgemaakt. Wij hebben het volgende verzonden: De datum van 06-07-2017 is op dit moment nog beschikbaar voor uw arrangement. Dit is geen reservering, alleen een beschikbaarheid check. Indien u gebruik wenst te maken van deze datum adviseren we u z.s.m. uw betalingsprocedure af te ronden. Na uw betaling wordt de reservering pas geplaatst voor u. Let op : “Vol is Vol”, reserveringen blijven doorgaan. Tevens ontvangt u na uw betaling per direct, in de door u ingevoerde mailadres uw activeringscode, factuur en Eventbon ( download link ). De Eventbon hoeft u dan niet meer te verzilveren/activeren, dat is automatisch gedaan bij uw datumkeuze. Los van de Eventbon ontvangt u na enkele werkdagen de overige gegevens op het mail adres welke u zelf ingevoerd heeft bij uw bestelling. Actueel : Ja Laatste Export Datum : Tijdstempel : 25-06-2017 14:38:50

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Bericht van Event-Store.nl

3 weken geleden - Er zijn geen afspraken gemaakt, de klant heeft gewoon de reservering niet afgerond.

Alle klachten die gemeld zijn door tessaadk