Klacht: Niet nakomen gemaakte afspraken Rini Busschers

op 26 mei 2016 over ZorgOkee in de categorie Zorginstellingen

Per 1 mei 2016 ben ik aangenomen bij Zorgokee op basis van een 0-uur contract. Er is me mondelijk 32 uur per week toegezegd (zie bijlagen). Echter wordt deze afspraak niet nageleefd om persoonlijke reden van de werkgever (Rini Busschers) jegens mij. De werkgever, die tijdens de sollicitatieprocedure niet in beeld was, heeft nadat hij kennis met me heeft gemaakt, om persoonlijke, subjectieve en met name intuïtieve, onverklaarbare redenen, bij mijn leidinggevende collega’s aangegeven, me per omgaande te ontslaan. Ik werk volgens een 6 maandencontract, echter worden me geen uren meer aangeboden, wat concreet inhoudt dat ik “op straat” sta. Persoonlijk voel ik me onheus bejegend en ben met name verbaasd en beduusd. Uiteraard heb ik niet de intentie om nog verder te willen met deze werkgever. Echter vind ik de wijze waarop hij met zijn personeel omspringt, en in dit geval met mij, buiten alle proportie en met name; onprofessioneel en onbeschoft en gaat voorbij alle normen en waarden waarin ik ben opgevoed.

Peroonlijke excuses werkgever.

Alle klachten die gemeld zijn door nomarjior