Klacht: niet meewerken

op 01 december 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Op 9 november stond er een gerechtsdeurwaarder voor mijn deur. Ik moet bijna 200 euro betalen anders moet ik op 14 december voorkomen. Ik heb alles aan deze meneer uitgelegd. Kreeg het advies om een mail te sturen naar het kantoor van Bosveld met de gehele uitleg zodat er een regeling kon worden getroffen of dat ze contact konden opnemen met hun klant. Ik heb de mail met uitleg verzonden net zoals nog 5 mails met de vraag of ze een keer een antwoord konden geven op mijn eerste mail. Tot op vandaag nog geen antwoord. Ben maar gaan bellen, je hangt eerst bijna een uur in de wacht. En dan krijg je een zeer onvriendelijk niet klant gericht persoon aan de telefoon. Je moet betalen, punt. Je kunt het voorlaten komen maar dan komen de gerechtskosten a 200 euro er bovenop. Ik heb aangegeven dat ik het erg raar vind dat ik meteen moet voorkomen en niet eerst een brief van ze krijg. (Dit gaat trouwens om een bedrag van 30 euro.) Kreeg als antwoord dat hoeven wij niet te doen. Je moet gewoon betalen, heb aangegeven dat ik niet in een keer 200 euro kan betalen maar het onder protest wel wil betalen in 4 termijnen om van dit gezeur af te komen. Want daar gaat het ze om GELD en meer niet. Of zoals ze het zelf aangeven Onze passie is klanten helpen groeien met hun eigen cash.

Ik wil netjes behandeld worden, hun klant wil 30 euro ontvangen voor iets dat ze hebben geclaimd bij de zorgverzekeraar als een reparatie dat als dat zo zou zijn betaald moet worden maar het is geen reparatie maar een aanpassing aan een nieuwe prothese. Bosveld incasseerd dus gewoon voor een klant die fraude pleegt. Dit gehele gebeuren is via FAMED naar Credios gegaan die had ik aangeschreven en Credios heeft het weer snel naar FAMED terug gestuurd. Nu wil FAMED dit alles doorzetten.
Ik ben helemaal tevreden met een excuus en de bevestiging dat dit alles berust om een misverstand

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bosveld Incasso

7 maanden geleden -

Reactie van de melder van de klacht mis-tand

7 maanden geleden - Bosveld mag dan wel het dossier gesloten hebben omdat de betaling is gedaan, Bosveld heeft nooit deze klacht in behandeling genomen zoals ze zelf aangaven. Er is nooit mij contact opgenomen. Ik heb de betaling onder protest gedaan om de gang naar de rechter tegen te gaan. Mij werd ook verteld dat ik maar moest betalen omdat ik ook de gerechtskosten moest gaan betalen als ik het voor liet komen.

Bericht van Bosveld Incasso

6 maanden geleden - Kwestie is inmiddels met betrokkene opgelost.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 20 december 2017 om 10:22 geantwoord

Deze klacht is opgelost. Het is vervelend dat op de site van klacht.nl een klacht alleen als opgelost kan worden afgemeld als er minimaal 50 woorden over worden geschreven. Dat is bij lang niet alle klachten mogelijk. Dat kost onnodig veel tijd en dat zou eens moeten worden opge lost

Heeft op 20 december 2017 om 11:12 geantwoord

Er is geen oplossing. Er is zelfs geen contact geweest. Ik heb betaald onder protest omdat er werd gedreigd als je het laat voorkomen komen er nog proceskosten bij. Zodra bosveld geld heeft ontvangen is het volgens hun opgelost. Hoe kun je iets oplossen als er geen contact is geweest?

Alle klachten die gemeld zijn door mis-tand