Klacht: niet meer naar mij mailen

op 19 juli 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Regelmatig mail u naar mij en ik doe er niet niet aan mij. Wat een rommeltje zeg. Stop toch ermee.

helemaal niet tevreden met deze e-mails.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht aavandam

2 maanden geleden - toch weer een mail ontvangen van Medium Amanda. Stop toch er mee. Ik vind het heel vervelend als u dat naar mij e-mailt. Ik doe er toch niets mee. Stop toch met dit rommeltje aub.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 31 juli 2017 om 10:34 geantwoord

Beste A.C. van Dam-Saly,

Graag willen we u helpen door uw email adres handmatig te verwijderen uit ons bestand. Kunt u ons via Amanda@mediumamanda.nl laten weten op welk email adres u de emails ontvangt? We gaan het dan per direct voor u oplossen. Tevens bestaat ook de mogelijkheid om uzelf uit te schrijven voor de emails.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 02 augustus 2017 om 19:56 geantwoord

Net is er weer een e-mail van Medium Amanda ontvangen op mijn e-mailadres. Nu echt de laatste keer anders schakel ik de politie in. U moet mijn e-mailadres niet gebruiken. Ik heb het niet aangemeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aavandam