Klacht: Niet leveren van goederen en nakomen van afspraken

op 25 december 2017 over Belisol in de categorie Klusbedrijven

Medio 2017 hebben wij kozijnen besteld bij belisol in Maasmechelen
De plaatsing vond veel later plaats dan afgesproken en toen men kwam gebeurde de verwijdering van de oude kozijnen lomp met veel schade aan het stucwerk
Er was geen respect voor onze spullen. Tegelijkertijd met de plaatsing van de kozijnen zou ook een schuifpui geplaatst worden en voor de plaatsing stond het bedrijf garant en zou men gebruik maken van een externe aannemer. Uiteindelijk bleek die niet beschikbaar en ging men zelf aan de slag. Doordat men tot de dag van vandaag niet aan de afwerking is toegekomen zoals afgesproken hebben wij nu een koudebrug. Uiteraard hebben wij hier al diverse malen om verzocht en zijn er ook afspraken gepland dat iemand zou komen kijken en dat dan de spullen besteld zouden worden.
En hier worden we steeds mee aan het lijntje gehouden dat het gemaakt wordt maar dat ik rekening moet houden met besteltermijnen en zo gaat het nu al maanden.
Verder heeft men bij de plaatsing een kras op de pui gemaakt die volgens belisol makkelijk te verhelpen zou zijn maar zo makkelijk dat de kras er nog steeds is.
De vliegenhorren zijn ook niet mee geleverd en we missen nog een buitenafwerking bij een raam.
Het is een groot drama om met dit bedrijf in zee te gaan omdat men onbetrouwbaar is en zijn afspraken niet nakomt. Nadeel is dat het bedrijf wilde dat wij voor de plaatsing alles betaalde en u begrijpt dat dit voor kozijnen en schuifpui een groot bedrag is.
Het is geen aanrader en het heeft ons tot heden enorm veel stress gegeven terwijl men net reclame maakt dat men zo betrouwbaar is en snel werkt. Echt niet,het personeel is overvraagd of onbekwaam op een enkeling na maar die liet zich dan ook niet positief uit over het eigen bedrijf.
Plannen kan men niet en dat heeft ons naast alle stress veel extra opgenomen uren van het werk gekost. En het is nog niet opgelost!

Pui afgewerkt zoals het hoort.
Kras verwijderd of een financiële tegemoetkoming( je accepteert toch ook geen kras op een nieuwe auto?)
Afwerking buitenkant van nog een raam(strip)
Leveren van de vlieggenhorren
En erkenning dat dit buitenproportioneel disfunctioneren was! Hier mag best iets tegenover staan!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belisol over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Senczuk