Klacht: niet leverbaar, maar geld niet terugontvangen ?!?!?

op 09 februari 2018 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Op 31-1-18 hebben we een bestelling geplaatst en betaald. Meteen daarna een mail ontvangen van Tuincentrum.nl dat ze de bestelling niet kunnen leveren omdat de bollen uitverkocht zijn. Vandaag is het 9-2-18 en nog steeds is er geen geld teruggestort.
1. Waarom staat er niet op de site dat artikelen niet leverbaar zijn?
2. Waarom wordt er niet per direct teruggestort? (wij betalen toch vooruit en binnen 1 minuut?)
3. Waarom wordt er dan in ieder geval niet binnen 5 dagen teruggestort?
Meerdere keren heb ik intussen gemaild en een aantal keren beleefd en vriendelijk antwoord gekregen. Geld zou z.s.m. worden terugbetaald. Nu horen we niets meer en krijgen wij argwaan omdat het wel erg lang duurt allemaal.

Z.s.m. het geld terugstorten omdat het geheel aan Tuincentrum.nl ligt, zij kunnen niet leveren, en dat konden wij niet weten.

Reactie van de melder van de klacht AvD4

6 maanden geleden - Intussen heeft Tuincentrum.nl de klacht opgelost. Ze hebben het geld teruggestort. Ook hebben ze hun excuus aangeboden. Ter compensatie voor het ongemak krijgen we een aantal bloembollen toegestuurd. Wat ons betreft is hiermee deze zaak tot een goed einde gekomen en we wensen Tuincentrum.nl verder goede zaken toe!

Alle klachten die gemeld zijn door AvD4