Klacht: Niet kunnen opzeggen van het maand abbonnement

op 06 mei 2016 over squla in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 maand direct bij afsluiten een mail gestuurd dat wij het abonnement maar 1 maand wilde gebruiken. Dit is echter niet doorgezet naar de juiste afdeling en een maand na gebruik wordt er wederom een bedrag a 11.95 afgeschreven. Nu krijgen we wel de melding dat het abonnement alleen gestopt kan worden via het ouder account…..zo slordig deze communicatie!!!! Mogelijk dat deze klacht nog wat teweeg gaat brengen.

Gewenste Oplossing:

11.95 retour storten en zorgen dat u het opzeggen vergemakkelijkt voor ouders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over squla

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over squla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Hendriks