Klacht: niet kunnen inloggen op mijn ABP

op 19 februari 2018 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden kan ik niet inloggen op de site van ABP omdat er een storing bij het ABP is
een aantal malen contact gehad hierover en het zou worden opgelost we zijn nu een 4 tal maanden verder en nog steeds kan ik geen gebruik maken van mijn gegevens omdat er nog steeds een storing is
Ik word hier een beetje moe van

Gewenste Oplossing:

LOS DE KLACHTEN OP

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

9 maanden geleden - Beste André, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het al langer niet lukt om in te loggen in MijnABP. Excuses voor het ongemak. Ik wil er graag een nieuwe melding van maken en deze doorsturen naar de IT-afdeling. Wil je daarvoor je klantnummer of geboortedatum doorgeven? Ik hoor graag van je. met vriendelijke groet, Sefanja - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door neeplus