Klacht: Niet komen opdagen na afspraak

op 14 januari 2019 over RRS in de categorie Loodgieters

Vorige week heb ik via de app van Mitros wonen in Utrecht heel gemakkelijk en prettig een afspraak mogen maken bij de RRS. Het was echter erg druk vanwege…. het nieuwe jaar en de regen. Dus het kon pas 4 dagen later. Vandaag op 14 Januari had ik een afspraak van 8:00 – 13:00. ’s Ochtends om 8:42 nog even met ze gebeld om te vragen of ze ‘iets’ konden zeggen over de planning en of ze het gingen halen. Ik wilde namelijk graag naar de bakker maar kreeg juist te horen blijf thuis want als we langskomen en u bent er niet gaan we weer weg. Ik bleef netjes thuis.

Om 12:17 bed ik nogmaals. Weer dezelfde dame. Behalve dat de afspraak is mislukt ben ik ook erg teleurgesteld in hun helpdesk. Een meisje vertelt alleen… ik zal het doorgeven aan de planning en die zullen u bellen. U kunt een nieuwe afspraak maken bijvoorbeeld volgende week woensdag (want het is nog steeds heel druk). Een sorry of wat vervelend voor u kan er niet af.

Nu woon ik op een bovenwoning die weer gesplitst is. Een BIS A woning. Dit kan problemen geven. De RRS zegt te hebben aangebeld maar zelfs als ze bij nummer 9 BIS of 9 hebben aangebeld zou ik dat gehoord hebben. Ze zijn gewoon NIET langs geweest.

Dus voor niets een halve vrije dag genomen.

Ik ben tevreden als door de planningsafdeling wordt teruggebeld en ik te horen krijg waarom het mis is gegaan. Ook wil ik dat er enig vorm van compensatie plaatsvindt voor mijn gederfde inkomsten van een halve dag werk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Superride