Klacht: niet klantvriendelijk

op 18 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Hallo
Ik kom wekelijks mijn grote boodschappen bij Jan Linders halen ,
iedere week rond de 80 euro
Altijd tevreden al jaren lang
Maar afgelopen vrijdag had ik graag een ovenschaal omdat ik het weekend vrienden had uitgenodigd voor te eten ,
maar was de kaart vergeten dus vroeg aan de jongeman achter de kassa
of ik een schaal kon kopen en de volgende week de kaart zou geven ,hij belde zijn baas maar dit was niet mogelijk ,dus ik zei dat ik de boodschappen voortaan wel ergens anders ga halen

omdat ik een goede klant ben die wekelijks terug kom ,vind ik dat ze voor een keer wel een uitzondering konden maken en mijn naam zouden opschrijven en dan zou ik echt de volgende week die volle spaarkaart afgeven omdat ik 7 km van Jan Linders af woon was het geen optie voor te gaan halen ( ga toch geen 14 km extra rijden ) wat de jongen ook gezegd had , maar volgens de baas duurde de aktie nog enkele weken en had ik nog tijd genoeg voor de schaal later te pakken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 mei 2016 om 09:23 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant via een privé bericht en uitleg gegeven over onze Pyrex spaar actie. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door marja klaessen