Klacht: Niet geleverd pakket, onderzoek niet gestart

op 17 juni 2021 over Go Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de track trace zou het pakket in de brievenbus geleverd zijn. Enkel heb ik nooit een pakket ontvangen. Hier heb ik melding van gemaakt en een reactie ontvangen dat er een onderzoek zou worden gestart. Nu twee dagen later bel ik Go Parcel op om te vragen hoe het met dat onderzoek staat aangezien ik verder niks meer gehoord had. Een telefoongesprek met de klantenservice kost standaard €1,- wat belachelijk is aangezien ik moet bellen door een fout van hun. Ze verdienen dus aan hun fouten. Daarnaast bleek het onderzoek niet te zijn gestart en stond in het systeem dat het gewoon een afgeronde levering was.

Het zou aan mijn onwetendheid kunnen liggen maar ik had geen idee dat Go Parcel onderdeel is van DHL. Dit staat ook nergens vermeld bij de track trace dan wel in het mailcontact. Het verkeerde nummer moeten bellen om hier achter te komen.

1. Wanneer mijn pakket geleverd wordt.
2. Excuses van Go Parcel/DHL voor hun belachelijke werkwijze.
3. Dat de klantenservice kostenloos gebeld kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Go Parcel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Go Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ThijsE2