Klacht: Niet geleverd en geen geld terug

op 21 december 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Op 29 oktober besteld en betaald 40 euro. Op 9 november geeft mevrouw aan dat de schoenen morgen dus 10 nov op de post gaan. Super hartstikke leuk. Op 15 november mail gestuurd dat ik nog niets had ontvangen, excuses ga het direct regelen voor je. Op 21 nov nog niks mw vraagt t ordernummmer waarop ik betaalbewijs stuur want ik had geen ordernummmer gekregen. Mw geeft aan op 21 nov dat het pakket al onderweg is.
Op 25 nov geef ik geïrriteerd aan dat ik het hele verhaal rondom Shaydeys design ken en ik haar ondanks alle klachten een kans wilde geven maar ik nu sterk twijfel aan haar oprechtheid. Mw geeft aan dat ze t geld terug wil storten waarop ik aangeef gewoon de schoenen wens te ontvangen want dochter wacht erop. Op 1 december nogmaals excuus ik ga het direct in orde maken. 10 dec vraag ik waar blijft het? Vanwege de sneeuw kan ik momenteel niks verzenden. Op 13 dec vraag ik er weeeeer naar en geeft Shaydeys design aan helaas schoenen zijn niet meer leverbaar whahahahha lachuh want ik wacht al 2 maanden en ik word gewoon aan t lijntje gehouden. Oke dan wil ik t geld terug ik me gegevens gestuurd en tot op de dag van vandaag wacht ik al sinds 13 december op me teruggave van het geld. Mw beweerd dat het is overgemaakt, dat ga ik zo overmaken en blablabla je word gewoon wederom aan het lijntje gehouden.
Heel spijtig dit, nogmaals ik wilde mevrouw een kans geven ondanks alle klachten maar mensen pas op en bestel niks want dit is hopeloos.

Geld terug zsm ik wacht al sinds 13 december betreft 40 euro

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy