Klacht: Niet geholpen worden.

op 12 februari 2016 over BL-Bouw in de categorie Klusbedrijven

goedendag,
Weet niet hoe ik dit nog netjes op papier kan zetten.
Maar er is tot op heden nog geen enkele manier van hulpverlening tot stand gekomen. Terwijl ik in eerste instantie 27 oktober 2014 bij uwv Tiel X gevragen heb toen later weer in Januari de 9e van 2015 werd mijn hulp aangeboden door de SDB.
Hulp heb ik niet gekregen wel een enorme berg ellende.

Mijn vraag is dan bij deze hoe moet ik hier mee om gaan. Hoe moet iemand zijn eigen gedragen als je je eigen als slachtoffer een jaar terug aangemeld hebt bij de Socialen Dienst Bommelerwaard. Die vervolgens op hun manier zichzelf slachtoffer maakt, zodat de bewijzen van oplichtingspraktijken van deze niet meer ten spraken komen of sterker nog.
De client die zich aangemeld heeft met serieuze problemen de status geven van verdachte en zelf (de SDB) overal mee wegkomen door dit juist met voor bedachte raden te hebben gedaan. Erg slim. Maar het gaat hier wel om mensen te helpen. Niet mensen nog verder de ellende in te laten gaan
Zie de bijlages en u zult zien dat het de SDB juist wel om te doen is om mensen in de steek te laten.
Nu later blijkt dat de instanties SDB en STMR geen raad wisten met mijn problemen. Dit wilden ze vervolgens oplossen door het traject schuldhulpverlening. Maar omdat ik hier niet genoeg schuld voor had. Omdat ik deze dmv afkoop levensverzekering had weggewerkt .
Probeerden de SDB toch door alle manieren van doen
alles een jaar uit te stellen zodat alle oplopende kosten wel zo opliepen dat ik naar een jaar wel van het schuldhulpverleningstraject MOEST maken.

Terwijl er toen aan tafel besproken was toen in Februari 2015 mety de heer X en mevr. Y  van STMR erbij dat ik geen geval schuldhulpverlening was. Er waren geen aanwijzingen hiervoor. Ik kon weldegelijk met geld omgaan …..citeerde X toen nog.
Omdat dit dus zo was zou ik op een andere manier geholpen worden.
Allemaal leugens dus.

Dat er naar eerlijkheid gehandeld word. Dat ik Donny de Jong graag te woord word gestaan door mevr. Y van STMR de heer X van SDB en daarbij ook X. Zij zijn juist degene die mijn toen te woord hebben gestaan.
Ook wil ik de achterliggende gedachte weten. Waarom ik deze ellende verdiend heb. bovenop alle ellende die ik al mee heb moeten maken.

Ik wens ook graag dat de aanklachten worden ingetrokken tegen mijn
Er zijn valse aangiftes gedaan tegen mijn en omdat dit is gedaan blijf ik hier de rest van mijn leven last hebben. Omdat ik mijn verklaring goed gedrag hierdoor ben verloren bijvoorbeeld. Heel mijn status als fatsoenlijk persoon wil ik graag terug krijgen.
Of dat ik ooit nog tevreden zal zijn weet ik niet. Als u de bijlages leest zou ik graag van u willen weten hoe een mens hier mee om moet gaan. Want wat ik heb meegemaakt is onmenselijk en alles behalve fatsoenlijk. Tot op heden heb ik hier dagelijks last van . Kan dit dus ook geen plaats geven!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BL-Bouw

Reactie van de melder van de klacht binkie1512@gmail.com

11 maanden geleden - kan iemand mijn vertellen hoe ik deze klacht kan veranderen. Mijn klacht is totaal niet gericht naar bedrijven van de bouw. n klacht gaat juist over de Socialen Dienst Bommelerwaard. Zou het erg op prijs stellen als dit ook veranderd word. Verder mijn excuses voor het ongemak.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BL-Bouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door binkie1512@gmail.com