Klacht: niet geholpen en niet begeleid.

op 09 juli 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik zat in de ziekte wet. ik had een advocate van FNV vakbond. Deze mevrouw was nooit bereikbaar, als ik om en terugbel verzoek werd ik niet terug gebeld. Dit gebeurde meerdere malen. tevens begin April 2014 kreeg ik deze mevrouw eindelijk telefonisch te pakken en vroeg haar om een reactie te geven op een email die ik had ontvangen van mijn werkgever. Zij gaf aan dat ik dit zelf moest doen. Waarna ik aangaf dat ik contributie betaalde en dat ik geholpen wil worden. zij gaf nogmaals aan dat ik dit zelf moest doen en dat ik voor niets de contributie betaal. Tevens ben ik nu helaas mijn baan kwijt, omdat deze mevrouw van FNV vakbond mij niet heeft geholpen.

Ik wil een schade vergoeding wegens nalatigheid. Tevens heb ik mijn lidmaatschap opgezet. Maar FNV vakbond haalt nog steeds geld van mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 09:31 geantwoord