Klacht: niet gehad

op 06 juni 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben 2 weken geen folder gehad en de rest van de folders

Gewenste Oplossing:

laten bezorgen misschien is het nieuwe die nu rondbrengt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 06 juni 2016 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hermens,

Bedankt voor uw bericht.

We vinden het vervelend dat u geen folder meer van ons ontvangt. We hebben uw adresgegevens genoteerd en geven deze door aan ons verspreidbureau. Onze exucses voor het ongemak.

Een fijne dag gewenst en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door anne hermens