Klacht: niet eens met contract

op 24 mei 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

ik werd door fnv gebeld over een lid maatschap ik zei over de tel dat ik moest nadenken en toen zei een medewerker ik stuur je wel een kennismakings pakket en als je het wat lijkt kan je het invullen en dan ben je lid vul je het niet in dan word je niet lid ik heb hem niet ingevuld maar kreeg wel een rekening van hun toen heb ik het gelijk opgezegd maar fnv stoort zich hier niet aan en stuurt me steeds rekeningen maar ik heb geen ldmaatschap dus waarom betalen

dat ze eerlijk zijn

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 18 juli 2016 om 09:32 geantwoord

Heeft op 18 juli 2016 om 15:46 geantwoord

ik heb hellemaal geen juridische ondersteuning van jullie gehad want ik hab zelf een jurist en niet van jullie want jullie willen alleen maar geld beuren maar mensen helpen o maar en ik heb bewijs want de bewindvoerder weet ook dat ik bij jullie nooit juridich hulp heb gekregen en dat ik zelf naar een jurist ben gegaan ik vind dat heel erg dat je in dit land mensen mag verneuken geen hulp bieden maar wel geld beuren jullie heben nog nooit iets voor mij gedaan en van een kale kip kan je niet plukken en ik sta onder bewind dus ik hoop dat de rechter het inziet dat de fnv niet mensen helpen maar finacieel leeg wil treken

Reactie van de melder van de klacht Renate Boltendal

8 maanden geleden - mensen ga niet met de fnv in zee want ze verneuken de boel ze bellen of je een kennismakkingpakket wil en dat je nergens aan vast zit maar dat is wel zo en als je direct weer op zegt zeggen ze keihard van niet ze kunnen heel goed liegen bij e fnv dus mensen pas op de vakbond is niet voor de mens ze willen de mensen de vernieling inhelpen

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal