Klacht: Niet correct behandeld

op 04 juli 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik kocht op 02/07/2016 Overwatch, een spel voor de PS4.
Hier was ik niet zo tevreden van en besloot om te kijken op de site of ik het spel niet kan terugbrengen.
De volgende zin kopieer ik letterlijk van de site:
Na dit gelezen te hebben ga ik terug naar de winkel en zeg ik dat ik niet tevreden ben met de game en eventueel mijn geld zou terug willen. In de winkel is het eerste wat ze vraagt heb je het spel al gebruikt. Ik zeg ja (anders weet ik toch niet of ik er tevreden over ben) ik heb even gespeeld maar het beviel me niet. Ze antwoordt dat het product in ongebruikte staat moet zijn. Ik zeg tegen de vrouw dat het spel nog in exact dezelfde staat is als voor de aankoop (dit kan je zien aan de cd die er in zit). De vrouw draait met haar ogen en zegt het moet in ongebruikte staat zijn. Nu vraag ik mij af, hoe kan ik weten of ik tevreden ben over een product of niet als ik het niet kan testen eerst. Nochtans staat op de site: Verzegelde/gesealde software (Games en DVD’s) kun je met een geldige kassabon binnen 100 dagen ruilen. Indien gewenst krijg je je geld terug.
Ik denk niet dat ik na deze behandeling ooit nog terug ga na Bart Smit.
Ik voel me opgelicht. Als ik het geld terug zou gekregen hebben zou ik het toch weer gespendeerd hebben in Bart Smit aan een andere game maar ipv mij correct te behandelen kreeg ik op een onbeleefde manier te horen dat ik niets terug krijg.

Ik ben tevreden als Bart Smit (in Blankenberge) de regels van de site toepast en de klanten correct behandeld, voortaan ga ik naar Mediamarkt, het is veel verder maar daar krijg je op zijn minst een waardebon terug van de waarde van het product.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Bericht van Bart Smit

6 maanden geleden - Beste heer Beulens, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is altijd mogelijk om binnen 100 dagen een artikel zoals een game te ruilen, voorwaarde is wel dat deze niet gebruikt mag zijn. Games worden geseald omdat wanneer een game gebruikt of gespeeld wordt deze niet meer retour genomen kan worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Bart Smit

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 07 juli 2016 om 10:07 geantwoord

Wijzigen
Beste heer Beulens,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Klantenservice Bart Smit

Alle klachten die gemeld zijn door RubenBeulens