Klacht: Niet bonafide bedrijf

op 05 juni 2016 over American Express in de categorie Creditcards

Mijn dochter boekt via mijn american express kaart een ticket voor haar en een vriendin naar Bangkok bij vlucht 24.nl . De volgende dag zien wij dat dit duitse bedrijf niet bonafide is. Zelfs radar besteed er aandacht aan
Ik bel met américain express die mij vertellen dat ik daarvoor verzekerd ben , dat ik mijn pas kan laten blokkeren en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als ze het afschrijven hoef ik alleen even te bellen.
Het bedrag wordt afgeschreven en ik bel. Raak ik vervolgende verwikkeld met de geschillencommissie van americain express.
De conclusie luidt: ze bieden me 65 euro aan wat ze hadden dat inderdaad gezegd aan de telefoon ( bandopname voor trainingsdoeleinde was gevonden) maar helaas er was niets meer aan te doen.
Brieven van mijn advocaat worden genegeerd, bij het opvragen van de bandopname wordt nu van gezegd dat ze hem niet meer hebben en het feit dat mijn kaart geblokkeerd was ( waar ze zelf achter stonden) is geen reden het bedrag NIET af te schrijven. Brieven worden genegeerd, boetes volgen voor niet betalen en als ik bel wordt ik ieder keer van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ook als mijn advocaat belt zeggen ze ernaar te kijken en vervolgens worden ook zijn brieven weer genegeerd,
En nu – maanden later- dreigen ze met een deurwaarder.
Zelfs de tientallen reviews over vlucht24 en hoe ze oplichten heeft niet mogen baten. Amex draag geen verantwoording, en ik ga dan ook direct weg bij dit bijzonder slechte pretentieuze bedrijf.
Bovendien zal ik ze voor de rechter dagen en ook het uurloon van mijn advocaat en gederfde kosten doorbereken aan Amex.

Het bedrag (1200 euro voor 2 tickets) terugboeken. De 65 euro die ze mij betaalde omdat ze de fout eigenlijk erkende, mogen ze daarvan aftrekken.
Excuses, want dit heeft mij en mijn advocaat P. Nicolai, ongelooflijk veel tijd gekost.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hester7