Klacht: Niet bezorgt

Sonay aydin op 18 november 2017 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo erg spijt dat ik na zoveel zoeken toch bij jullie heb besteld! Vandaag voor me moeder de verjaardag boeketje besteld die vandaag bezorgt zou worden!!! Maar nee hoor niks ontvangen?? En wat heeft het nut dat jullie na vandaag nog gaan bezorgen want dan is ze niet meer jarig!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat het vandaag word bezorgt!!!!

Bericht van Hallmark

4 jaren geleden - Beste Sonay, Hartelijk bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je voor ons het HM-ordernummer? Graag ontvangen we deze op het e-mailadres: [email protected] We kijken het heel graag voor je na. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Nathasja Hallmark Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door