Klacht: Niet bezorgen volgens afspraak

op 18 mei 2018 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee weken geleden 50 planten en 6 zakken grond besteld. Twee dagen voor de afgesproken bezorgdatum ontvang ik een mail dat het een dag later wordt bezorgd. Nadat ik heb opgebeld zouden ze het toch wel op de afgesproken datum bezorgen. Echter krijg ik op de bezorgdag zelf alsnog een mail dat de bestelling die dag niet geleverd kan worden.
Na het lezen van al deze klachten heb ik de bestelling nu geannuleerd. Gelukkig had ik nog niet betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ze geen afspraken maken die ze niet na (kunnen) komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmmm