Klacht: Niet bestellen!

Jmcdeleeuw op 31 december 2019 over Trouwen-Online-Shop in de categorie Bruids- en avondkleding

28 augustus een bestelling geplaatst, levertijd ongeveer 7 werkdagen. 6 september bericht gestuurd, 1 artikel van mijn bestelling bleek niet meer leverbaar. Aangegeven dat ik de spullen voor het volgende weekend nodig had, zou geen probleem zijn.

Op 13 september aangegeven dat ik mijn geld terug wilde, omdat ik nog niets had ontvangen en ook geen aanvullende informatie had ontvangen.

Uiteindelijk alleen een mail met excuses voor het ongemak, en uiteindelijk op 6 oktober een cadeaubon voor de site waarvan ik duidelijk heb aangegeven dat ik mijn geld terug wilde en geen vertrouwen meer heb in hun professionaliteit

Wanneer ik mijn geld terug krijg, in plaats van een cadeaubon voor de site waarvan ik duidelijk heb aangegeven dat ik er geen vertrouwen meer in heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trouwen-Online-Shop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouwen-Online-Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jmcdeleeuw