Klacht: NIET Bereikbaar en slechte administratie

op 14 januari 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

18 november een brief gestuurd ivm een verandering in mijn lidmaatschap..Tot nu toe nog geen reactie gekregen dus ik blijf de volle pot betalen en als je ze probeert te bereiken per telefoon, want tja..het kan niet per mail en per brief, kan je zeker 20 minuten wachten per KEER! Super slecht. Als je lid wilt worden, word je snel geholpen maar o wee als je wijzigingen wilt maken of het wilt opzeggen.

Dat ze zsm ZELF met een oplossing komen..ik hoef het niet voor te kauwen. Ik heb nooit klachten over ze gehad en ben altijd tevreden geweest, vind dit echt jammer.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 14:14 geantwoord

Geachte mevrouw Mulder,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn, dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Soegijem