Klacht: Niet alles gehad wat in het arrangement zat 11.50

op 11 juni 2018 over Ballorig in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter van 5 keek enorm uit naar haar kinderpartijtje bij balorig in Den Bosch.
Dus 11 juni 2018 was het zover.
We kwamen binnen en het eerste wat ons meteen opviel de hitte. Daar kan ik enigszins inkomen.
We hadden een arrangement online besteld voor 11.50 kind.
U zult wel bekend zijn met dit arrangement. We hebben totaal niet gekregen wat in het arrangement was beschreven.
Er is voor mijn dochter niet aan tafel gezongen. Geen grabbelton voor de kinderen
Geen cadeautje voor mijn dochter
Geen goodie bag voor alle kinderen
Geen extra snack
Heel onvriendelijk personeel die te lui waren om ook maar een stapje extra te doen.
Het was er enorm heet en ik moest nog leuren om limonade voor de kinderen.
In een woord zeer bedroevende ervaring voor zo professionele organisatie als het uwe.
Ik had een kortings voucher van 10% maar ook deze kon ik helaas niet inwisselen. Terwijl daar op de voucher daar niks van in stond. Dus hoe moet ik als consument dat dan weten?

Met de meest hoogachting,

T. Veenhuizen

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag op zijn minst 35% van de totale kosten €92 willen terug zien. Dat zou dan zijn € 32,20
Ik hoop iets van u te vernemen.

Hoogachtend,

T. Veenhuizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door timveenhuizen