Klacht: niet afgewerkte kozijnen naar plaatsen van kunstof ramen met veel problemen

op 09 augustus 2016 over TMK Kozijnen in de categorie Bouwbedrijven

offerte aangevraagd , en gekregen incl. alles met afwerken en montage, email gestuurd voor de zekerheid ivm de afwerking en bevestigd dat ere geen extra kosten bij komenvia de mail van tmk kozijnen , order geplaatst en aan betaald, eerste afspraak verlaat ivm vrachtwagen die niet kon komen of vast stond, volgende dag gewacht to middag vkozijnen geleverd en aan de mntage begonnen, ruiten eruit gehaald maar eind van de dag niks geplaatst, ruiten weer teruig geplaatst, en een troep in het huis, alles opgeruimd stof , en we moesten er ook slapen, volgende dag weer langs gekomen, afspraak gemaakt, weer mensen en eind van de dag veel troep weer en stof maar nog niet geplaatst, gebeld en gewacht dit is op zaterdag wij moesten weg en savonds terug ramen er in maar niet gerepareerd, afspraak gemaakt, niemand kwam, troep overal weer opgeruimd, wij gingen naar spanje, en tmk heefd beloofd alles op te knappen en klaar te maken, komen naar 1 week terug , weer stof en troep, niet afgemaakt, en wat er gedaan was niet goed, weer gebeld tomek langs geweest gebeld en weer beloofd dat ze het doen , maar geen mensen weer, volgende dag weer gebeld en op vrijdag weer een persoon gekomen om het aftemaken en tmk zal daarna komen om het veder af te werken, de persoon die was geweest , koen, goed zijn best gedaan maar was niet mogenlijk om alles te doen, weer gebeld en vandaag zaterdag tomek beloofd hij komt zelf om het af te werken, om 8 uur zodat alles klaar is uiteindellijk, helaas weer niet gekomen, heb ik gebeld en gevraagd wat er aan de hand was , antwoord kan zijn colega niet wakker maken, ik zeg dat het echt belachelijk is en dat het afgewerkt moet worden , en krijg te horen dat ik een ……. ben en …… kan vallen en ……. , ongelooflijk hoe dit gaat bij hun, wat een drama en wat een mensen, heb alles betaald en vele malke beloofd dat het gedaan zal worden,
IK ZIT NU MET DE ONAFGEMAAKTE TROEP IN MIJN HUIS WAT VOL MET STOF ZIT EN MIJ VROUW EN KINDEREN ZWARE AANVALLEN KRIJGEN VAN ASTMA ,

ik vraag jullie bemideling dat dit bedrijf, tmk kozijnen het kan oplossen asap en de geleden kosten vergoed of het afwerkt naar behoren

als het na behoren geplaatst is en alles nettjes afgewerkt en de schade die gemaakt is gerepareerd is

Reactie van de melder van de klacht ferdinandvdspoel

5 maanden geleden - dit gaat om tmk kozijnen als het nog niet duidellijk was dit bedrijf werkt zijn producten niet af en laat je zitten met de rotzooi Factuur nr.: 201604 KvK van Alkmaar: 66465753 BTW nr. :NL059485607B01 Mob: T. 0626627888 M. 06-38826548 E-mail: tmk.kozijnen@gmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door ferdinandvdspoel