Klacht: Niet afgesloten hypotheek

op 30 juli 2016 over De Hypotheekshop‎ in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De adviseur heeft mijn hypotheek niet rond kunnen krijgen omdat ik geen goed ingevulde werkgeversverklaring krijg van mijn werkgever. Hij heeft het daardoor te snel opgegeven en ik kon gewoon inzien dat hij er niet voor wilde gaan, en besloot ik dus te stoppen met hem. Ik snap dat er een bedrag betaalt moet worden voor zijn verleende diensten, maar nu is het zo dat hij de volle pond in rekening brengt wat er tijdens het financiële opzetplan is berekend. Dat bedrag is juist gebaseerd op het afsluiten van een hypotheek en dat is in dit geval niet zo.
Ik kreeg toen een “tegemoetskorting” van 50%, maar nog steeds is het teveel, want op hun website staat er dat ze een vaste uurtarief van €135 hanteren. Als ik moet nagaan hoeveel tijd er in mijn zaak is gestoken, dan is dat hoogstens 3 a 4 uur! (ik ben 2x op gesprek geweest in het kantoor en ben daar in totale tijd 1,5 uur geweest.)

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe, juiste rekening of nog beter helemaal geen rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheekshop‎ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Worldtraveller