Klacht: niet af te sluiten ivm geen deksel

op 09 februari 2018 over Danone in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

de danone is helaas doordat er geen deksel bij zit niet goed af te sluiten.
hierdoor ontstaan er ongelukjes als uit de koelkast vallen en alles onder.
of mn dochter die het wil pakken en met de vingers erin zit….

een aantal plastic deksels te mogen ontvangen om dit probleem op te lossen zou erg fijn zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Danone over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Danone in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Danone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Danone

Heeft op 05 april 2018 om 13:16 geantwoord

Beste mevrouw Kokkeler,

Onze excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb u zojuist ook even geprobeerd te bellen.
Ten eerste hartelijk dank voor het toesturen van uw reactie. Ik zal dit doorgeven aan de productverantwoordelijke van Danio. Voor hen is het belangrijk te weten wat de wensen zijn van de consument. Op deze manier kunnen zijn het assortiment en de verpakkingen zo goed mogelijk laten aansluiten aan de behoeften en wensen.

Tevens heb ik zojuist een pakketje voor u gereed gemaakt. Wij bieden u onze gratis herbruikbare dekseltjes aan. Deze zijn geschikt voor zowel de Danio kwark als de Hüttenkäse verpakkingen van Danone. U kunt het een dezer dagen per post verwachten.

Nogmaals vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Heeft u nog vragen laat het gerust weten. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur op het gratis nummer 0800 32 666 31. Of stel uw vraag via het contactformulier op onze website: http:www.danone.nl

Consumentenvoorlichting
Danone Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door maartjekokkeler