Klacht: Nierproblemen en rug klachten

op 08 oktober 2017 over UWV in de categorie

Heb al 40 jaar problemen met mijn nieren werken nu nog voor 12% zal binnen kort aan de dialyse moeten .gebruik voor mijn rug klachten pijn stillers en morfine .heb gesprek gehad bij UWV een zeer onprettige ervaring men is totaal niet geïnteresseerd in mensen .je bent er niet meer als een ding .die misschien wel geld gaat kosten .dus moet je zo snel mogelijk geëlimineerd worden .tegen mij werd gezegd dat je bij 5% nier functie pas gaat dialyserenä als ik dan eenmaal aan de dialyse ben zou het best kunnen dat ik me beter zo voelen hoeft niet maar kan ( opmerking vaan de UWV arts) .ja dat kan maar dan ben je al dood ,men heeft totaal geen enkele kennis over dit onderwerp en het interesseerd ze ook niet .het is een walgelijke in stelling kost de belasting betaler handen vol geld .het hok zit er vol met bewakings personeel kan me dat heel goed voorstellen.de mensen die er komen voelen zich niet op hun gemak ( bedreigt )

Als je op een normale manier word behandeld en je iemand spreekt die verstand heeft van het onderwerp als je nabij 5% gaat dialyseren dan ben je zo goed als dood.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes 12