Klacht: Netlog weigert klachten in behandeling te nemen

op 15 februari 2018 over Netlog in de categorie Datingsites

Het profiel met gebruikersnaam “SexySgatjuh1” met mijn persoonsgegevens dient verwijderd te worden van de site. Ik heb herhaalde klachten ingediend per e-mail en via de site, maar de website heeft er tot op heden niks aan gedaan. Ik ben hier al 3 of 4 jaar mee bezig, maar er komt maar geen reactie vanuit de organisatie

Het profiel moet verwijderd worden en Netlog/Twoo moet een reactie gaan verschaffen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 15 februari 2018 om 09:03 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Sinds de samenvoeging van Netlog en Twoo kan je ons contacteren via info-nl@twoo.com. We helpen je dan graag verder.

Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door XLD